Πέμπτη 13 Μαΐου 2010





Κάθε ίχνος σκουριάς αφαιρέθηκε με Dremel και μαλακό μεταλλικό σβουράκι.Ασταρώθηκε και αφού το αστάρι απορροφήθηκε, το μέταλλο βάφτηκε με ίδιο χρώμα σε δυό επάλληλα στρώματα/χέρια.Ο,τι έπρεπε να αλλαχτεί από αναλώσιμα (π.χ.γέφυρα γλύστρας) αλλάχτηκε.Μετά το στέγνωμα του χρώμτος ακολούθησε εξαντλητικό πλύσιμο του κινητήρα με σουάζ.Ποδωστήρια γυαλίστηκαν και βάφτηκαν με ακριβό ακρυλικό σπρέϋ στο χρώμα του αλουμινίου (αλουμινένια είναι ούτως ή άλλως...). Ταυτόχρονα έγινε σχολαστική επιθεώρηση της πλεξούδας ηλεκτρικών και ευτυχώς δεν διαπιστώθηκαν φαγώματα,κοψίματα ή ξεραΐλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου